Shared items

Shared items can be viewed here or you can get them as an RSS feed ......................................................................^^^^^^^^

11/03/2006

Japán teaszertartás I.

Japán teaszertartás I.: "Elhatároztam, hogy igyekszem most egy kicsit behatóbban foglalkozni a teaszertartásokkal. Jól feladtam magamnak a leckét, mert 1. még soha nem vettem részt egy szertartáson sem, 2. minden leírás – ha csak egy jottányit is – valahol különbözik egy másiktól; és amíg mindenki hitelesnek tartja a magáét, addig én is meg vagyok zavarodva, mint vasorrú banya a mágnesviharban.

Mégis az objektivitásra törekszem, amelynek legjobb módja talán az, ha szépen sorba megyek az általam talált hosszabb-rövidebb írásokon. Már foglalkoztunk a kínaiak szertartásával, most nézzünk még keletebbre, Japánba:

A Teaware oldalának egyik különlegessége, hogy az árukínálaton túl folyamatosan – kürülbelül 2-4 hetente – bővülő ismeretterjesztő oldalakat is fenntart. A"

No comments: